MOVING SUNPARK
УКР
УКР
РУС

Офісний переїзд

ОФІСНИЙ ПЕРЕЇЗД - ПІДКАЗКИ ДО УСПІШНОЇ РЕАЛІЗАЦІЇ

Рік за роком безперервно зростає кількість фірм, заводів, фабрик та приватних підприємців. Всі потребують приміщень, не в останню чергу, офісних приміщень. Оскільки ціни на столичну комерційну нерухомість влаштовують далеко не кожного роботодавця, варіант оренди офісу найбільш рентабельний і оптимальний для ведення бізнесу.

Мувінгова компанія «САН ПАРК МУВІНГ» надає комплексне рішення для реалізації офісного переїзду. Телефонуйте нам і Ви не пошкодуєте про свій вибір мувінг оператора. Ми виправдаємо Ваші надії та окупимо Вашу довіру! Перевезення офісу – це наша робота, яку ми намагаємося робити з любов'ю, дбаючи про всі дрібні деталі супутнім офісним переїздом.

Що потрібно знати під час підготовки до офісного переїзду?

ПРавильний офісний переїзд завжди починається з оцінки. Навіщо потрібна оцінка при офісному переїзді? Ми відповімо – раціонально виправдати відмову від послуг оцінювача можна лише у 2 випадках:

а) Ваш офіс досить маленький та реалізація Вашого офісного переїзду проста та оперативна, т.к. та чисельність Вашого робочого колективу мінімальна, відповідно і столів, шаф, крісел та інших предметів у Вас замало – для перерахунку, як кажуть, вистачить пальців однієї руки»;

б) серед Ваших працівників, є співробітник, здатний до логічного та абстрактного мислення, який радий посприяти вашому переїзду офісу компанії в нове місце, поклавши на себе обов'язки щодо підрахунку предметів, аналізу необхідних дій пакувальників, збирачів та вантажників, що ми, як мувінгова компанія, завжди тільки вітаємо!

Етапи офісного переїзду:

Розгляньмо ключові етапи офісного переїзду спочатку в загальних аспектах, потім позначимо деякі нюанси. Отже, порядок наших з Вами дій при офісному переїзді наступний:

1) Ви робите замовлення послуг з організації офісного переїзду.

2) Наш співробітник проводить оцінку необхідних робіт та позначить вартість офісного переїзду .

3) Старт офісного переїзду (завчасна доставка упаковки, робота з розбирання меблів, демонтаж сантехніки, побутових приладів, дзеркал тощо).

4) Навантажувальні роботи .

5) Перевезення офісу до нового приміщення.

6) Розвантажувальні роботи.

7) Розміщення офісних меблів, розпакування, монтаж та підключення техніки.

8) Прибирання витрачених пакувальних матеріалів.

9) Перевірка цілісності меблів та збереження речей, підписання Акту виконаних робіт з організації офісного переїзду.

Як зробити замовлення послуг з організації офісного переїзду в мувінговій компанії

«САН ПАРК МУВІНГ»:

А) зателефонуйте нашим операторам по телефону, і вони приймуть Ваше замовлення на організацію офісного переїзду, потонувши всі необхідні деталі

Б) Якщо Ви бажаєте, щоб ми передзвонили Вам самостійно або у певний час доби, або у Вас немає часу на телефонні розмови та пояснення та Вам зручніше всі деталі офісного переїзду чітко розписати у письмовій формі, у подібних випадках просто заповніть форму для швидкого дзвінка або вкажіть все деталі письмово заповнивши форму зворотний зв'язок.